Державне підприємство"Старокостянтинівський завод ЗБШ"


Яндекс.Метрика

Каталог статей

Головна » Статті » Новости Железной дороги Украины

Мостові прогони — власними силами!

Мостові прогони — власними силами!

Мостові прогони — власними силами!Дмитро Бєлов

Днями Старокостянтинівський завод залізобетонних шпал випустив перші мостові балки довжиною 16,8 м. Кореспондент «Магістралі» спостерігав за вилученням з опалубки першої ластівки такої продукції масою майже 80 т, а також дізнався про її значення для вітчизняних залізниць.

На мальовничому Поділлі, що за 45 км від Хмельницького, 340 співробітників Старокостянтинівського заводу залізобетонних шпал щодня у три зміни створюють більш ніж 300 різновидів продукції для потреб колійного господарства та будівництва. Тут випускають найрізноманітніші шпали, водовідвідні споруди, плити для укріплення берегів річок уздовж сталевої магістралі, матеріали для народного господарства тощо. Однією з найважчих дільниць роботи підприємства як за тоннажем виробів, так і за технологією їх виготовлення став серійний випуск збірних мостових прогонових споруд.

— Такий вид виробництва ми освоїли з 2005 р., — мовить директор заводу В’ячеслав Кучер. — Але протягом довгого часу випускали мостові балки лише завдовжки 
2,25—9,3 м. Нині ж завдяки розвитку залізничної галузі, зокрема її колійного господарства, наше промислове підприємство нарощує потужності. Через зростання потреб у довгих мостових прогонових спорудах, зокрема на Львівській залізниці, ми придбали новий 100-тонний кран. Завдяки цьому велетню із Запоріжжя сьогодні на ваших очах ми піднімаємо з опалубки першу мостову балку довжиною 16,8 м та масою 76 т.

Заступник директора заводу, головний інженер Сергій Гуменний пояснив технологічні особливості впровадження нової серійної продукції:

— Для виробництва довгих мостових прогонових споруд ми організували пункт державної незалежної мостової інспекції, побудували арматурний цех для виготовлення каркасів та два полігони для формування і теплової обробки блоків прогонових споруд. Крім цього, придбали високотехнологічне оснащення, підготували спеціалістів для виготовлення блоків та післяопераційного контролю. Наразі для транспортування більш потужних мостових прогонів у спеціальних контейнерах ми започатковуємо будівництво під’їзної колії. Вже у червні нинішнього року її буде введено в експлуатацію.

компетентно

linnik.jpgНачальник управління інженерних споруд Головного управління колійного господарства Укрзалізниці Георгій ЛИННИК:

— Старокостянтинівський завод залізобетонних шпал фактично є експериментальним підприємством Укрзалізниці з випуску штучних інженерних споруд для потреб сталевих магістралей нашої країни. Запровадження у серійне виробництво довгих мостових прогонових будов позбавляє Державну адміністрацію залізничного транспорту України необхідності замовляти даний вид продукції у сторонніх виробників та залучати підрядників, а також заощаджує час і кошти.

Довідково

• На Старокостянтинівському заводі залізобетонних шпал впроваджено виготовлення мостових прогонових споруд типу БПС, які дають змогу пропускати через залізничні мости щебенеочисні машини RM-80. Це значно покращує якісний стан залізничної колії та дозволяє підвищити швидкість руху на залізничній колії до 200 км/год. Тут успішно освоєно і виробництво плит безбаластного мостового полотна для залізничних мостів та комплектів плит переїзного і пішохідного настилів. Випускають на підприємстві й магістральні шпали типу Ш-14 «Pandrol» за технологією Великобританії та Ш-9.1 «Vosslah» за технологією Німеччини.

• ДП «Старокостянтинівський завод залізобетонних шпал» створений на підставі рішення ще Головного управління колії і споруд Міністерства шляхів сполучень СРСР 26 червня 1957 р.



Джерело: http://www.magistral-uz.com.ua/articles/
Категорія: Новости Железной дороги Украины | Додав: defaultNick (30.05.2013)
Переглядів: 1785 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 0

Форма входу

Пошук

Друзі сайту